dijous, 7 de febrer del 2013

Galetes amb xips de xocolata (Cookies)




Aquest nadal els reis els hi van portar els nens tot un kit de rebosteria, i feia dies que em deien...quan farem galetes..... D'acord...d'acord...Vaig agafar el llibre de la Marta Carnicero,  Festa a la Cuina i no m'ho vaig pensar dues vegades.... Cookies!!!
La llàstima es que quan vaig tenir la massa feta me'n vaig adonar que per aquestes galetes no ens feia falta els talladors per donar-li's formes.... que era la feina que havien de fer ells, però el resultat va ser unes galetes tant i tant bones, que no hi van haver discussions.

Ingredients
-125g d'ametlla mòlta
-un pessic de sal
-150g de farina
-125g de mantega a temperatura ambient
-50g de sucre morè
-100g de sucre blanc
-1ou
-75g de perletes de xocolata negre (o bé xocolata a bocinets)

Preparació
Poseu dins un bol gran els 125g de mantega a temperatura ambient (ha de tenir la mateixa textura que si fos una pomada), els 50g de sucre morè, els 100g de sucre i l'ou, i barregeu-ho bé amb una espàtula, fins a obtenir una mescla homogènia.
Afegim  el pessic de sal, la farina tamisada i l'ametlla i continueu barrejant-ho tot.
Afegiu-hi els 75g de perles de xocolata i barregeu-les amb la massa utilitzant l'espàtula.
Amb una cullera gran agafeu cullerades de massa i la deixem damunt d'un silpat o bé paper de forn, col.locat damunt la reixa del forn, li donem forma rodona de galeta i la aixafem fins que tingui un gruix 5mm i uns 5 cm de diàmetre.Repetiu l'operació amb la resta de la massa
Posem les galetes al forn, previàment preescalfat a 180º, durant uns 10 o 15 minuts.
Un cop fora del forn, no les guardem fins que no es s'hagin refredat, ja que es trencarien perquè no s'endureixen fins que es refreden.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...