divendres, 22 de març del 2013

Croissants de Nutella



L'altre dia vaig anar a dinar a casa de la meva cunyada, ella sempre ens sorprèn amb les postres, no en fa una, ni dues, n'acostuma a fer tres o quatre diferents.  Aquesta vegada va posar uns croissants de xocolata, orelles de pasta de full, entre d'altres.... mmmm que reboníssimes!!!
Al dilluns vaig enviar-li un missatge que em passes la recepta, i la pobre al cap de pocs segons m'envia un whatsap llarguíssimmmm del procediment pas a pas... pobre... com si no tingues feina...
En fi que no vaig tardar en fer-los , són super fàcils i rapidíssims, i et soluciona les postres, berenar, etc de qualsevol imprevist.

Ingredients
  • 1 pasta de full rodona 
  • 1 ou batut
  • Nutella
Procés

Tallem la pasta de full amb 16 parts







Li posem una cullerada de nutella a la part ample, i comencem enrotllar, començant per la part ample i acabant per la part més estreta




Pintem amb ou batut






Posem els croissants amb una safata de forn (amb el paper vegetal).
I amb al forn prèviament calent a 180 els deixem uns 15 minuts
Els traiem del forn quan veiem que tenen un color daurat.
Els deixem refredar i espolvarem amb sucre glass.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...