dimarts, 21 de maig del 2013

Llaminadures



Feia molt de temps que tenia aquesta recepta per fer (us he de confessar que em tornen boja totes les llaminadures, quan dic totes són totes, es impossible passar per davant d'una botiga i no entrar a comprar una bosseta), i amb el fàcil i bones que aquestes surten no ho sé perquè no em vaig animar a abans.
Realment, el fet que finalment m'hagi decidit a fer-les va ser per  la proposta d'aquest mes de Memòries d'una Cuinera, a on proposen broquetes.

          
 Quan a primer de mes vaig veure aquesta proposta, ufff vaig pensar no ho sé pas... jo broquetes.. de que les faré..., però fa uns dies al entrar a unes d'aquestes botigues que m'és impossible passar de llarg, vaig veure uns rams i broquetes precioses de llaminadures, per tant ho vaig tenir claríssim, broquetes de llaminadures.

Ingredients
  • 1 sobre de gelatina amb gust (llimona, maduixa...)
  • 2 sobre de gelatina neutre amb pols
  • 200 ml d'aigua (enlloc d'aigua l'hi podem posar suc o llet)
  • 300g de sucre
  • sucre per arrebossar
  • Oli de gira-sol per pintar els motlles

Procediment
Amb un casso a foc suau hi posem tots els ingredients (gelatina amb gust, gelatina neutre, l'aigua, i el sucre) i anem remenant  uns 10 minuts aproximadament a foc baix i procurant que no arrenqui el bull.
Pintem amb oli de girasol motlles de silicona de diferents formes.
Tirem la mescla a dins els motlles i deixem reposar a temperatura ambient unes 12 hores. (perquè em sortissin més colors vaig posar-hi una mica de colorant alimentari)
Passat aquest temps, desmotllem i arrebossem de sucre.
I ja ens les podem menjar, tot i que jo  he trobat que estan més duretes i mes bones al cap de uns dies.






3 comentaris:

  1. A mi també em tornen boja les llaminadures però intento resistir-me tot el que puc!! Aquesta recepta és ideal per fer unes llaminadures casolanes que deixin a tothom impressionat i que com a mínim saps que porten.... Fantàstiques!

    ResponElimina
  2. Què maques així amb colors i formes variats. Em sembla una molt bona idea com a regal, queden molt maques.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  3. les xuxes cassolanes no tenen ni punt de comparació amb les comercials!!! Una idea fantàstica. Petonets i gràcie sper participar

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...