diumenge, 26 de maig del 2013

Retallables

L'altre dia vaig participar a la guarderia del petit a la iniciativa de divendres familiars, es un proposta que fan per conèixer l'escola de ben a prop i participar amb ell a qualsevol activitat, manualitats, explicar contes, etc.  

Vaig començar a mirar per la xarxa per a veure si agafa alguna idea per compartir-la amb ells, i   aquesta idea dels retallables em va agradar molt.

Finalment no vaig portar aquesta activitat perquè vaig pensar que encara eren molt petits, però avui diumenge ha sigut el dia perfecte per fer-ho tots els de casa, ha sigut genial, hem estat molt entretinguts i ens ho hem passat d'allò més bé.

La idea vaig trobar-lo amb aquest bloc, i simplement consisteix en descarregar-se els retallables (n'hi han moltíssims), imprimir-los amb paper o cartolina, retallar-los i enganxar-li un pal de broqueta.
Adjunto els retallables que m'he baixat del blog
I aquí teniu el resultat




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...