dijous, 27 de juny del 2013

Sandvitx idea


Aquest mes la proposta de memòries d'una cuinera va de sandvitx, jo amb aquest tema sóc molt tradicional, pel tema dolç el sandvitx ben untat amb nutella, i para de comptar, per tant tenia la proposta ben complicada, no obstant això no volia deixar de participar, i vaig recordar veure una vegada a nose a on una,  idea per preparar  sandvitxos ben fàcil, diferent i  original.


Ingredients
  • Pa de motlle normal
  • Pa de motlle integral
  • Talladors de diferents formes i mides
Preparació
Agafem un pa de motlle normal, i amb un tallador li trèiem diferents formes (cors, estrelles, flors)
Fem amb el mateix amb el pa integral, i intercanviem les formes d'un pa a l'altre.
Un cop fet podem preparar el sandvitx del que mes ens vingui de gust (un tall de pernil, formatge, xocolata, etc)







12 comentaris:

  1. Carai, m'agrada la teva idea. Per a una festa infantil has de quedar com una reina fent sandvitxos així. Gràcies per compartir-la.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, és molt bona idea salta a la vista
      Una abraçada

      Elimina
  2. M'encanta la teva idea. Mira què és fàcil i "resultona". Converteixes un sandvitx normalet en tot un esdeveniment.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es molt fàcil i això mateix molt "resultona"
      Una abraçada Mònica

      Elimina
  3. M'encanten aquests llesques "patchwork". Són genials! Una abraçada Sandra!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres es veritat sembla patchwork... no me'n havia adonat
      Una abraçada

      Elimina
  4. Que original!!! Queda preciós! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també ho trobo molt original i queda molt bonic
      Una abraçada Roser

      Elimina
  5. quina bona idea Sandra això de donar formes. apuntadíssim. Petonets i gràcies per participar

    ResponElimina
  6. Molt bona idea: per la presentació i per barrejar tipus de pa.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  7. Sandra, gràcies per venir a visitar-me al blog i deixar-me un comentari! Em va fer molta il.lusió!!!

    Una abraçada,

    ResponElimina
  8. Tens un premi al meu blog. Passa a recollir-lo!

    http://carmetarusquilleta.blogspot.com.es/2013/07/premi-versatile-blogger.html

    Petonets!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...