dimecres, 28 d’agost del 2013

Pa Crème Fraîche


Fa uns dies vaig preparar aquest Pa, per gastar la Crème Fraîche que em va quedar del Pastís de formatge amb xocolata, aquest pa de Crème Fraîche ja l'havia preparat alguna altra vegada però encara no el tenia publicat, i com que el resultat és boníssim crec que es mereix  una entrada al bloc.

Ingredients 
  • 100ml de llet tèbia
  •  2ous
  • 1 rovell d'ou
  • 150g de Crème Fraîche
  • 4g de sucre
  • 5g de sal
  • 500g de farina de força
  • 1sobre de llevat sec
Preparació
Posem tots els ingredients a la panificadora per ordre que apareixen al llistat d'ingredients, encenem la panificadora i jo en aquest cas només vaig posar el programa amassat i un cop finalitzat vaig treure la massa i vaig posar-la amb un motlle rectangular i vaig coure al forn uns 40 minuts a 180º.
Si no tenim panificadora, podem fer un volcà de farina i al centre afegir la resta d'ingredients i amassar a mà


2 comentaris:

  1. Untat amb melmelada ha de ser una menja divina!!!

    ResponElimina
  2. El pa! Em du de cap... Té una pinta genial! Mmmm... ara en menjaria un bon trosset per berenar.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...